נושא: בולם טורה 302 קפיץ שמן מהלך קבוע תאריך: 12/9/2009 9:02:00 PM
מחבר/ת: אהוד שלו
מישהו מכיר אולי את הבולם? אני קורא שיש יותר מידי בעיות עם איכות הבנייה שלו. המנגנון של הנעילה נשבר הרבה לפני מה שאני קורא וגם יש בעיה של נזילות שמן, השאלה היא אם מישהו ניסה אותו ויכול להגיד לי אחרת יש לי אחלה דיל על אחד כזה חדש לגמרי מהלך 130 מ"מ
|