טקסט הודעת פורום
12/9/2009 10:41:00 PM
איתי א
מה המידה של האופניים ? באינצ´ים ...
נושא:
מה המידה של האופניים ? באינצ´ים ...
תאריך:
12/9/2009 10:41:00 PM
מחבר/ת:
איתי א
או האם RM מגדירים אותה כ M או כ L ?
איזה שנה האופניים ?
חזרה לפורום