הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/9/2009 10:41:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתי א עם תוכן  מה המידה של האופניים ? באינצ´ים ...
נושא: מה המידה של האופניים ? באינצ´ים ... תאריך: 12/9/2009 10:41:00 PM
מחבר/ת: איתי א

או האם RM מגדירים אותה כ M או כ L ?
איזה שנה האופניים ?


חזרה לפורום