טקסט הודעת פורום
| 12/9/2009 11:33:00 PM |
|
נושא: קבל: תאריך: 12/9/2009 11:33:00 PM
מחבר/ת: ארנון אופיר
הסרטתי את זה במסלול שמתחיל במושב רמות בדרום הרמה ונגמר סמוך לצומת כורסי ביום שישי הקרוב מתכונן לרכוב שם שוב מי שרוצה לבוא מוזמן
אם אהבת את זה יש גם את שני המסלולים האלה http://www.youtube.com/watch?v=TSAAyhCDcv4
|
חזרה לפורום |
|
|