נושא: איך האופניים שוות? תאריך: 12/10/2009 7:11:00 PM
מחבר/ת: תום קינן עמק הא
מפרט חלקים : קראנק XT גלגלי מאויק DEE MAX ברקסים דאור הידראולי סדרה 575 הרמה הכי גבוהה מעביר קדמי דאור מעביר אחורי יהיה לך שם או XT או X9 בולם קדמי F100 RL שלדה:אורבה לנזרה 2010 מחיר:7000
עכשיו השאלה עם המפרט הזה שווה משו? בהתחשבות שכל החלקים חוצמי השלדה והבולם מושמשים ורכבו עליהם לא מעט
|