הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/10/2009 7:11:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  תום קינן עמק הא עם תוכן  איך האופניים שוות?
נושא: איך האופניים שוות? תאריך: 12/10/2009 7:11:00 PM
מחבר/ת: תום קינן עמק הא

מפרט חלקים :
קראנק XT
גלגלי מאויק DEE MAX
ברקסים דאור הידראולי סדרה 575 הרמה הכי גבוהה
מעביר קדמי דאור
מעביר אחורי יהיה לך שם או XT או X9
בולם קדמי F100 RL
שלדה:אורבה לנזרה 2010
מחיר:7000

עכשיו השאלה עם המפרט הזה שווה משו? בהתחשבות שכל החלקים חוצמי השלדה והבולם מושמשים ורכבו עליהם לא מעט


חזרה לפורום