טקסט הודעת פורום
12/12/2009 12:33:00 PM
יריב אזולאי
פירוק קסטה
נושא:
פירוק קסטה
תאריך:
12/12/2009 12:33:00 PM
מחבר/ת:
יריב אזולאי
ברצוני לפרק ת´קסטה ולחזק אותה קצת יותר כי היא "רוקדת"..איך? ואיזה כלים צריך? כי ניסיתי וזה לא הולך.. תודה
חזרה לפורום