הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/12/2009 12:33:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יריב אזולאי עם תוכן  פירוק קסטה
נושא: פירוק קסטה תאריך: 12/12/2009 12:33:00 PM
מחבר/ת: יריב אזולאי

ברצוני לפרק ת´קסטה ולחזק אותה קצת יותר כי היא "רוקדת"..איך? ואיזה כלים צריך? כי ניסיתי וזה לא הולך.. תודה


חזרה לפורום