טקסט הודעת פורום
| 12/13/2009 8:35:00 PM |
|
נושא: ניקון אחרי שטח תאריך: 12/13/2009 8:35:00 PM
מחבר/ת: דורון בינר
1.איך אתם ממליצים לנקות את מערכות ההילוכים אחרי רכיבה בשטח והם מלאות חול? מותר לשטוף אותם במים?
2.ההילוך הקידמי לא עובר לי חלק,שאני מעיבר לגלגל הבינוני מהקטן אני צריך למשוך קצת תהילוך,מה אפשר לעשות?
|
חזרה לפורום |
|
|