הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/13/2009 11:31:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אהוד שלו עם תוכן  יאללה נפרגן
נושא: יאללה נפרגן  תאריך: 12/13/2009 11:31:00 PM
מחבר/ת: אהוד שלו

השבוע סיימתי את ההרכבה של האופניים המדהימות שלי סנטה קרוב קמיליון שעכשיו מחזיקות מקדימה fox float 140rlc. אני חייב לציין לטובה את החנות שמכרה לי את הבולם "סינגל טראק בבית אורן". אחלה חבר´ה, הרגשה מקצועית לגמרי ויחס נעים שגורם לך לרצות להישאר בחנות אפילו סתם לשיחה.
שירות אדיב, כמובן הרכבה על חשבון הבית וקפה טעים. רוכבים אמיתיים לדבר איתם.
זאת לא פרסומת אבל מי שמחפש בולם קדמי של פוקס כמובן זה המקום.



חזרה לפורום