טקסט הודעת פורום
| 12/14/2009 6:22:00 PM |
|
נושא: תקלות יש בכל בולם...אבל יש לו שירות טוב תאריך: 12/14/2009 6:22:00 PM
מחבר/ת: baby x
אני מכירה בולמים כאלה שלא היו להם תקלות. לצערי עניין של מזל. עם זאת, יש לו יבואן טוב ונותן שירות מצוין. באופן אישי, אני בעד. תמורה מצוינת למעט כסף...
|
חזרה לפורום |
|
|