הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/14/2009 6:22:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  baby x עם תוכן  תקלות יש בכל בולם...אבל יש לו שירות טוב
נושא: תקלות יש בכל בולם...אבל יש לו שירות טוב תאריך: 12/14/2009 6:22:00 PM
מחבר/ת: baby x

אני מכירה בולמים כאלה שלא היו להם תקלות. לצערי עניין של מזל. עם זאת, יש לו יבואן טוב ונותן שירות מצוין.
באופן אישי, אני בעד. תמורה מצוינת למעט כסף...


חזרה לפורום