טקסט הודעת פורום
| 11/13/2002 9:45:00 AM |
|
נושא: גדווווווול תאריך: 11/13/2002 9:45:00 AM
מחבר/ת: אילן
סחתיין. איתמר השד שלך יכול לבוא לרכב עם השטן שלי, הוא כבר לא מעשן אבל עדיין דופק שלוק מוויסקי לפני כל ירידה להגביר את תחושת המהירות והסחרור... תמשיך ככה וכולנו נהנה. "מפרגנות" כמו שאומרות ה.... של פינס. :laugh:
|
חזרה לפורום |
|
|