טקסט הודעת פורום
12/15/2009 3:33:00 PM
דניאל
שאלה למנהלי הפורום
נושא:
שאלה למנהלי הפורום
תאריך:
12/15/2009 3:33:00 PM
מחבר/ת:
דניאל
שלום,
אני סטודנט לכלכלה שעושה פרויקט לגבי הרגלי רכיבה.
רציתי לדעת אם ישנה אפשרות לפרסם סקר כלשהו אצלכם בפורום.
תודה.
חזרה לפורום