הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/15/2009 9:25:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  av as עם תוכן  מחפש חבר´ה מאזור המרכז כדי להיכנס לעולם ה AM
נושא: מחפש חבר´ה מאזור המרכז כדי להיכנס לעולם ה AM  תאריך: 12/15/2009 9:25:00 PM
מחבר/ת: av as

שלום חברים,
אני רוכב כשנה (בסופ"שים), בחצי שנה האחרונה גיליתי את עולם הסינגלים.
אני רוצה להיכנס יותר לעומק לרכיבת AM, ללמוד קצת יותר טכניקה ובשאיפה להנות מקצת יותר אדרנלין.
אשמח להצטרף למישהו יותר מנוסה ממני.
אשמח לתגובות (כולל המלצות על איך כדאי להתמקצע בתחום).
תודה.


חזרה לפורום