טקסט הודעת פורום
| 12/16/2009 9:18:00 AM |
|
נושא: אפשר תאריך: 12/16/2009 9:18:00 AM
מחבר/ת: צחי בר סלע
תפרסם מייל שלך, אליו אפשר לשלוח הודעה "שלח אלי את הסקר". מי שירצה למלא יפנה אליך. אם הסקר הוא שאלה אחת בלבד עם מספר אפשרויות בחירה, אולי אפשר לשים את השאלה בעמוד הראשי באתר. (אבל את זה לא אני מחליט)
|
חזרה לפורום |
|
|