הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/16/2009 12:01:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  צחי בר סלע עם תוכן  טורה 302
נושא: טורה 302 תאריך: 12/16/2009 12:01:00 PM
מחבר/ת: צחי בר סלע

דבר ראשון לבולם יש כמה דגמים: עם או בלי נעילה ועם או בלי מהלך משתנה. בכל מקרה החלקים העיקריים זהים.

אני מכיר כמה אשר רוכבים עם דגם זה ולא נתקלתי בבעיות מיוחדות.

לי יש אחד כזה (מהלך משתנה ללא נעילה). עובד יפה כבר מעל 1600 ק"מ. לא עובר התעללות קפיצות, אבל סובל יפה והרבה מהירויות על אבנים. כאשר נשאר קצת בוץ על אחת הזרועות התחילה ´הזעה´ אבל הפסיקה.
לגבי בוץ: בכל בולם חשוב לנקות בוץ מרגלי הבולם בהקדם האפשרי. בוץ מתייבש ונדבק חזק ועם הרכיבה נשארת ממנו שכבה דקה אשר הורסת את האטמים.


חזרה לפורום