נושא: היי תאריך: 12/16/2009 3:11:00 PM
מחבר/ת: Ofer Erez
אנחנו קבוצה של כ5-8 רוכבים, רוכבים בעיקר בסופ"ש באיזורים שונים בארץ. אנחנו מאיזור המרכז, סוג הרכיבה הוא - AM/XC ... לפעמים דרופים בגבהים שונים ... בקיצור מה שמציע השטח אנחנו לוקחים. המלצה שלי לגבי התמקצעות - תרכב עם אנשים מנוסים וכאלו שבכושר טוב. שלח מייל אם זה נראה לך ...
|