טקסט הודעת פורום
| 12/17/2009 7:59:00 AM |
|
נושא: מה היתה הבעיה בפעם הקודמת? תאריך: 12/17/2009 7:59:00 AM
מחבר/ת: צחי בר סלע
אם הגלגל מסתובב טוב חוץ מבנקודה אחת בה הוא נעצר, אכן יכול להיות שיש עיקום בדיסק. רפידות גמורות לא משפיעות ואם היתה בעיה ברפידה, הבעיה היתה בכל הסיבוב.
|
חזרה לפורום |
|
|