הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/17/2009 7:59:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  צחי בר סלע עם תוכן  מה היתה הבעיה בפעם הקודמת?
נושא: מה היתה הבעיה בפעם הקודמת? תאריך: 12/17/2009 7:59:00 AM
מחבר/ת: צחי בר סלע

אם הגלגל מסתובב טוב חוץ מבנקודה אחת בה הוא נעצר, אכן יכול להיות שיש עיקום בדיסק. רפידות גמורות לא משפיעות ואם היתה בעיה ברפידה, הבעיה היתה בכל הסיבוב.


חזרה לפורום