טקסט הודעת פורום
12/17/2009 8:51:00 AM
נועם וקסמן
הצעה
נושא:
הצעה
תאריך:
12/17/2009 8:51:00 AM
מחבר/ת:
נועם וקסמן
בלא כוונות מסחריות כמובן:
למה שלא תשתיל בפלואוט שלך מנגנון טאלאס???
העלות לא נוראית ואתה מקבל מנגנון דנדש.
לפרטים פנה ליבואן
חזרה לפורום