הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/17/2009 8:51:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  נועם וקסמן עם תוכן  הצעה
נושא: הצעה תאריך: 12/17/2009 8:51:00 AM
מחבר/ת: נועם וקסמן

בלא כוונות מסחריות כמובן:

למה שלא תשתיל בפלואוט שלך מנגנון טאלאס???
העלות לא נוראית ואתה מקבל מנגנון דנדש.

לפרטים פנה ליבואן


חזרה לפורום