הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/17/2009 10:16:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Bicycle doctoR עם תוכן  כמה סיבות לתקיעת גלגל:
נושא: כמה סיבות לתקיעת גלגל: תאריך: 12/17/2009 10:16:00 AM
מחבר/ת: Bicycle doctoR

1. בין אם הרפידות גמורות או לא אם הקליפר (בית הרפידות שיושב מסביב לדיסק) לא מכוון טוב הרפידות ישתפשפו בדיסק והוא יאט את הגלגל. שפשוף קל מדי פעם אינו מזיק ודיסקים נוטים להתקעם עם הזמן אז לא להילחץ.. אבל עיקום גדול יעצור את הגלגל מיד ואותו כדאי ליישר / להח´ רוטור.
2. המיסבים בנאבה סגורים מדי / גמורים ואז הציר לא יסתובב חלק, בדיקה פשוטה:
פרק את הגלגל וסובב את הציר, מסתובב בקלות ולא "מגרגר" ? יופי! אם הוא תקוע או מסתובב בקושי אז הוא לא מאוזן. נסה לפתוח (בעזרת הידיים בלבד!) את שני האומים משני צידי הגלגל - הם אמורים להיות סגורים בחוזקה. אם הם משוחררים גש לחנות הקרובה לביתך שיאזנו לך את ציר הגלגל וחובה לסגור עם דבק הברגות = לוקטייט על מנת שלא יפתח בשנית.

מקווה שעזרתי. דור.


חזרה לפורום