הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/17/2009 10:30:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Bicycle עם תוכן  אז ככה
נושא: אז ככה תאריך: 12/17/2009 10:30:00 AM
מחבר/ת: Bicycle

בעיקרון בדור הישן של שימנו (485, 525=דאור וכו´) יש תאימות בין הידיות לקאליפרים.
אבל לא כדאי לערבב בEXTREME... לך על ידיות של 485 או של הדאור 525 ולא יותר.

שים לב שידיות דאור LX XT של שימנו מהדור החדש העדכני לא יתאימו לך לקליפר שברשותך אז אל תשרוף על זה יותר מדי כסף לחינם. קח בחשבון שתצטרך לבצע בלידינג לשם הח´ ידית שעולה בערך 60 ש"ח לצד+ עוד קצת על הח´ הידית (פירוק והרכבה..)

אולי ישתלם לך לקנות חצי סט של 485 אם אתה מרוצה מהם, שעולה בערך 360 ש"ח לצד לכל היותר (בטוח שאפשר למצוא גם בפחות) ולחסוך את ההתעסקות, המשלוחים וההרכבה.
ברקס חדש מגיע כבר מוכן לשימוש על שמן והכל, רק להרכיב וליסוע.
בהצלחה.


חזרה לפורום