נושא: טוב אז ככה כל מי שחשב שהוא לא מגיע... תאריך: 12/18/2009 8:29:00 PM
מחבר/ת: אלמוג מזרחי
שיגיע ובגדוללללללללל למדידה מחר כי המסלול במצב פצצהה אז אל תחפרו בשכל כאן בפורום ותבואו לירכב מחר ביער בן שמן יש הוראות של כל התחרות ופירוט גדול בפורום תפוז ש/ל הפרירייד ודאון היל אז יאללהה בואו כבר ייבשים
|