הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/18/2009 9:42:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתי עם תוכן  חוות דעת-specialized big hit expert
נושא: חוות דעת-specialized big hit expert תאריך: 12/18/2009 9:42:00 PM
מחבר/ת: איתי

שלום,אני בן 14 ואני רוכב AM אגרסיבי עם פרירייד...
רציתי לשמוע חוות דעת על-big hit expert 05
אני כנראה קונה כאלה...(עזבו את זה שהם משאית חחח,וקשה מאוד בעליות את זה אני יודע)
המכלולים הם :
בולם קידמי ג´וניור טי 180 טריפל,בולם אחורי מאניטו סווינגר 4WAY ,ברקסים שימנו XT 4 בוכנות,מעביר אחורי XT ,קראנק האלספלר עם מוביל של MRP סינגל ספיד,גלגלים דאבל טרק מאחורה 39 מילימטר ,סינגל טרק מקדימה 31 מילימטר ,צמיגם 2.5,

תודה לעוזרים :)


חזרה לפורום