טקסט הודעת פורום
| 12/20/2009 9:45:00 AM |
|
נושא: נשכח גלגל קידמי בפרק קנדה תאריך: 12/20/2009 9:45:00 AM
מחבר/ת: איגור לברוב
אל תצחקו... היום אחרי רכיבה פירקתי גלגל קידמי לפני להכניס אופניים לרכב ושכחתי אותו בחוץ... זה היה בערך ב-8:40. אולי מישהו ראה ולקח.. אשמח לקבל אותו חזרה. תודה! [email protected]
|
חזרה לפורום |
|
|