הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/20/2009 9:45:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איגור לברוב עם תוכן  ‫נשכח גלגל קידמי בפרק קנדה
נושא: ‫נשכח גלגל קידמי בפרק קנדה  תאריך: 12/20/2009 9:45:00 AM
מחבר/ת: איגור לברוב

אל תצחקו... היום אחרי רכיבה פירקתי גלגל קידמי לפני להכניס אופניים לרכב ושכחתי אותו בחוץ...
זה היה בערך ב-8:40.
אולי מישהו ראה ולקח.. אשמח לקבל אותו חזרה.
תודה!
[email protected]


חזרה לפורום