הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/21/2009 8:02:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  elad weizman עם תוכן  תזכורת - נגנבו GT I DRIVE 1 בבאר שבע
נושא: תזכורת - נגנבו GT I DRIVE 1 בבאר שבע תאריך: 12/21/2009 8:02:00 AM
מחבר/ת: elad weizman

ב 23 ליולי נגנבו אופני GT I - DRIVE 1 שיכוך מלא , מידה M בצבע אפור שחור וזהוב
בולם קידמי רוק שוק דיוק,בולם אחורי פוקס פלואט אויר, קריפים של הצ´סטון ,חישוקים של BIG BOX שחורים , קראנק של טרובטיב.יש תקוה -אתמול התקשרו אלי ממשטרת ב"ש הם מצאו GT אבל לא שלי - לידיעתכם

050-6007260















חזרה לפורום