טקסט הודעת פורום
12/21/2009 6:32:00 PM
אבי CO
ראשית תודה, אכן דיברתי עם החנות והעובד שלהם סיפר
נושא:
ראשית תודה, אכן דיברתי עם החנות והעובד שלהם סיפר
תאריך:
12/21/2009 6:32:00 PM
מחבר/ת:
אבי CO
שהוא הידק את הבורג של הידית. (הוא כנראה לא חשב שצריך לשנות מצב בולם ברכיבה)
חזרה לפורום