הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/21/2009 6:32:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אבי CO עם תוכן   ראשית תודה, אכן דיברתי עם החנות והעובד שלהם סיפר
נושא: ראשית תודה, אכן דיברתי עם החנות והעובד שלהם סיפר תאריך: 12/21/2009 6:32:00 PM
מחבר/ת: אבי CO

שהוא הידק את הבורג של הידית. (הוא כנראה לא חשב שצריך לשנות מצב בולם ברכיבה)


חזרה לפורום