נושא: מכיר את החבר´ה האלו. תאריך: 12/22/2009 3:34:00 PM
מחבר/ת: שי סורוקה
:) מנסיון על זנב קשיח שלהם אני מרוצה מאוד (סופרנורמל דה לוקס). כמו כן ניסיתי את ה5.3 שהם יותר אגרסיוויים מה4. תענוג. יש לחברה הזו הרבה מוניטין באירופה. אם הייתי מחליף את הסנטה קרוז הקלר שלי באופניים מין השורה, הייתי שוקל ברצינות גם שיכוך מלא שלהם- אבל את המטה 5
אם אתה רוצה- הנה כמה חוות לינקים להתרשמות: http://www.bikeradar.com/gear/category/bikes/mountain/product/meta-42-md-19544
http://www.mtbr.com/cat/bikes/allmtn-full-suspension/commencal-bicycles/meta-4-xx/PRD_413448_1547crx.aspx
חוות הדעת בהחלט מעידות על אופניים ששווה לשים עליהם את הכסף. במיוחד במחירי המבצע שיש היום אצל היבואן
תהנה :)
|