הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/23/2009 5:39:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איל פוגל עם תוכן  מחפס בעלי נסיון עם עם 29 אינץ
נושא: מחפס בעלי נסיון עם עם 29 אינץ תאריך: 12/23/2009 5:39:00 PM
מחבר/ת: איל פוגל

אני רוכב גבוה 192 עם רגליים יחסית ארוכות.היום רוכב על אופני ש"ם 26 אינץ מידה 21
מעוניין לשדרג ולשפר תנוחת ישיבה ובטחון על האופניים היום יש לי את ההרגשה שהאופנים לא מתאימות ה אוכף גבוהה באוויר הכידון נמוך אני נמצא גבוה עם בסיס גלגלים יחסית קצר ומעט יציבות. קיבלתי המלצה על אופני 29 שמתאימים לגבוהים .הלבטים שלי הם האם 29 מתאימים גם לרכיבת סינגלים , אזור הרכיבה שלי זה פארק בריטניה והרי ירושלים לא סופר אגרסיבי אבל מדי פעם גינות סלעים ואיזה דרופ .הבנתי שרוב ה 29 הם ז"ק האם הם לא מאופינים יותר ל XC ורכיבת סינגלים טכניים לא מתאימה להם האם כידאי לחפס 29 עם שיכוך אחורי הבנתי שהם גם הרבה יותר יקרים

תודה איל


חזרה לפורום