טקסט הודעת פורום
| 12/23/2009 9:44:00 PM |
|
נושא: זאת אומרת שיחסי ההעברה הם יותר "קשים" ב29 ? תאריך: 12/23/2009 9:44:00 PM
מחבר/ת: איל פוגל
זאת אומרת שיחסי ההעברה הם יותר "קשים" ב29 ? האם לא קימים הילוכים שתואמים את כמות הדיווש ביחס למרחק כמו באופני 26 ??
|
חזרה לפורום |
|
|