הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/23/2009 9:44:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איל פוגל עם תוכן  זאת אומרת שיחסי ההעברה הם יותר "קשים" ב29 ?
נושא: זאת אומרת שיחסי ההעברה הם יותר "קשים" ב29 ? תאריך: 12/23/2009 9:44:00 PM
מחבר/ת: איל פוגל

זאת אומרת שיחסי ההעברה הם יותר "קשים" ב29 ?
האם לא קימים הילוכים שתואמים את כמות הדיווש ביחס למרחק כמו באופני 26 ??


חזרה לפורום