טקסט הודעת פורום
12/24/2009 8:44:00 PM
איתמר רחימי
סליחה לא שמתי קישור :O
נושא:
סליחה לא שמתי קישור :O
תאריך:
12/24/2009 8:44:00 PM
מחבר/ת:
איתמר רחימי
http://www.harim.co.il/Yad2/MarketViewItem.asp?ID=107434#Image
חזרה לפורום