הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/24/2009 9:24:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Eran Shahar עם תוכן  מישהו רוכב כאן עם Core Saver של 661?
נושא: מישהו רוכב כאן עם Core Saver של 661? תאריך: 12/24/2009 9:24:00 PM
מחבר/ת: Eran Shahar

אם כן - איך הוא? עמיד? מגן? נוח?


חזרה לפורום