טקסט הודעת פורום
12/24/2009 9:24:00 PM
Eran Shahar
מישהו רוכב כאן עם Core Saver של 661?
נושא:
מישהו רוכב כאן עם Core Saver של 661?
תאריך:
12/24/2009 9:24:00 PM
מחבר/ת:
Eran Shahar
אם כן - איך הוא? עמיד? מגן? נוח?
חזרה לפורום