הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/25/2009 12:39:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  רוני קרוץ עם תוכן  רוכב על "29
נושא: רוכב על "29 תאריך: 12/25/2009 12:39:00 AM
מחבר/ת: רוני קרוץ

אני עברתי מ "26 לגארי פישר פארגון "29 וממליץ בחום, מאוד טכניות קלות משקל
אין שום בעייה בסינגלים נהפוך הוא בכביש אני מרגיש כמו טיל בליסטי בזכות המשקל הקל שלהם והגלגלים הגדולים ,בקיצור רק יתרונות ו0 חסרונות מבחינתי.


חזרה לפורום