נושא: רוכב על "29 תאריך: 12/25/2009 12:39:00 AM
מחבר/ת: רוני קרוץ
אני עברתי מ "26 לגארי פישר פארגון "29 וממליץ בחום, מאוד טכניות קלות משקל אין שום בעייה בסינגלים נהפוך הוא בכביש אני מרגיש כמו טיל בליסטי בזכות המשקל הקל שלהם והגלגלים הגדולים ,בקיצור רק יתרונות ו0 חסרונות מבחינתי.
|