נושא: בקשר להילוכים תאריך: 12/25/2009 10:57:00 PM
מחבר/ת: חי
אהלן כולם..אני חדש פה, וגם בתחום של התעסקות טכנית עם אופניים [אך לא ברכיבה] אז אני מקווה שאני אסביר את עצמי נכון. קניתי לאחרונה טרק 3500 זנב קשיח קלילות - זוג אופניים מעולה. מדי פעם אני קופץ מדרגות או דברים קצת יותר גבוהים של נגיד 30-50 ס"מ אך לא יותר מזה, ובטח שלא כל המשקל שלי על האופניים. היום התחילו רעשים מכיוון ההילוכים כשאני נוסע ומדווש [אין רעש כשאני לא מדווש] והרעש קיים גם בדיווש אחורה. אני חושב שהשרשרת נוגעת בחלק שמעל גלגל ההילוכים הקדמי אך לא בטוח בדיוק. תוכלו לתת לי כיוון, לפחות לאן להסתכל, שמתי לב לשני ברגים בחלק העליון של החלק הנ´ל ואולי זה פשוט כיוונון קל איתם. אשמח לתשובות
|