טקסט הודעת פורום
| 12/27/2009 5:59:00 PM |
|
נושא: אבד שעון יד בבן שמן תאריך: 12/27/2009 5:59:00 PM
מחבר/ת: מיכאל שקולניק
ביום שישי, 25.12.2009. שעון רגיל (לא דופק ולא אופניים), עם רצועת מתכת. בחניית מצמו"ד או בכניסה לרומני (לא יודע בודעות).
בתודה מראש, מיכאל 054-4906250
|
חזרה לפורום |
|
|