הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/29/2009 6:02:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  שני דברים...
נושא: שני דברים... תאריך: 12/29/2009 6:02:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

קודם כל, הדגם שאתה מציין הוא עם בלמי דיסק, ובמפרט כתוב בלמי חישוק. צריך לדעת איזה מהם. בעקרון בלמי דיסק יקרים יותר - אבל אין בהם צורך, בודאי לא בסגנון הרכיבה שאתה מתכנן.
עם בלמי דיסק ו27 הילוכים המחיר הגיוני.
עם בלמי חישוק ו24 הילוכים זה יקר - וכאמור, אין לך צורך אמיתי בבלמי דיסק וב27הילוכים.

אופני הכניסה שלי היו של חברת מרידה - הם ידועים כבעלי תמורה גבוהה למחיר, במיוחד ברמת כניסה. האופניים שלי עמדו בהתעללויות שקשה להאמין - ועלו פחות מ-1500ש"ח.

בהצלחה


חזרה לפורום