נושא: שני דברים... תאריך: 12/29/2009 6:02:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
קודם כל, הדגם שאתה מציין הוא עם בלמי דיסק, ובמפרט כתוב בלמי חישוק. צריך לדעת איזה מהם. בעקרון בלמי דיסק יקרים יותר - אבל אין בהם צורך, בודאי לא בסגנון הרכיבה שאתה מתכנן. עם בלמי דיסק ו27 הילוכים המחיר הגיוני. עם בלמי חישוק ו24 הילוכים זה יקר - וכאמור, אין לך צורך אמיתי בבלמי דיסק וב27הילוכים.
אופני הכניסה שלי היו של חברת מרידה - הם ידועים כבעלי תמורה גבוהה למחיר, במיוחד ברמת כניסה. האופניים שלי עמדו בהתעללויות שקשה להאמין - ועלו פחות מ-1500ש"ח.
בהצלחה
|