הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/29/2009 10:17:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שי פריד עם תוכן  תודה על התגובה - בהמשך למה ששאלתי
נושא: תודה על התגובה - בהמשך למה ששאלתי תאריך: 12/29/2009 10:17:00 AM
מחבר/ת: שי פריד

זה המפרט שהעתקתי מהאתר של רוזן מינץ
אופני הרים - זנב קשיח
אופני הרים GT AVALANCHE 2.0 HDISC 09
אופני הרים לרכיבת שבילים/XC, שלדת ה- Triple Triangle של GT לריכוך הרכיבה.
בולם זעזועים 100מ"מ עם נעילה ומעצורי דיסק.
אלופי העלות-תועלת לרוכב השבילים המתחיל.
מגזין MBA משבח את אופניי הז"ק המוצלחים GT: Avalanche 2.0.
כמיטב המסורת של רוזן ומינץ, האופניים מספקים יחס עלות תועלת מעולה מבלי להתפשר על ההנאה מהרכיבה- "בהחלט מדובר בתמורה ייחודית לכספנו"


לקריאת המבחן המלא לחצו כאן (PDF)

מס הילוכים : 24

שילדה: 6061 Aluminum / Hydroformed Downtube
בולם קדמי: Suntour XCR-LO hydraulic 100mm
הילוכים: Deore/ M-330 RapidFire
מעצורים: Tektro Aquila Disc
גלגלים: Jalco AX-430 Alloy double wall ATB

אמרת שבולם לפי המפרט הוא חישוק ולא דיסק, אולי אני לא מבין את המפרט אבל רשום Tektro Aquila Disc יש משהו שאני מפספס?
מה ההבדל בין בלם דיסק לבלם חישוק? תוכל לתת לי לינק לתמונה שאני אוכל לראות?
לגבי האופניים שהצעת, איזה דגם של מרידה קנית ואם יש דגמים חדשים שלהם מהם?

תודה
שי



חזרה לפורום