טקסט הודעת פורום
| 12/30/2009 12:01:00 AM |
|
נושא: סראם תאריך: 12/30/2009 12:01:00 AM
מחבר/ת: idan 66
sram red היא מערכת שמיועדת לאפני כביש. ישנם מתחרי קרוס קאנטרי שמשתמשים בה על אופני השטח שלהם על מנת לחסוך במשקל ,אבל זה לא בדיוק מומלץ ולפעמים צריך לעשות שפצורים וקומבינות בגלל חוסר ההתאמה לאופני שטח..
|
חזרה לפורום |
|
|