נושא: KHS XC 604 תאריך: 12/31/2009 3:28:00 PM
מחבר/ת: שחף רחמני
אני בעלים של הXC כבר שנה ואני יכול להגיד לך שהן מעולות אבל תלוי למה בסינגלים מתונים כמו בארי הם יתפקדו מצויין אבל שהייתי בעדולם בירידות החדות הרגשתי שאנסתי את האופניים.. בעליות אין מה להשוות לאופני אול מאונטיין פשוט קל! לעלות איתם.. מקווה שתעשה את הבחירה הנכונה בשבילך אני יודע שאני עשיתי את הבחירה הנכונה שלי אז רק חבל שהיום זה השתנה...
|