הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/31/2009 3:35:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  מתן זיני עם תוכן  גם לי יש khs
נושא: גם לי יש khs תאריך: 12/31/2009 3:35:00 PM
מחבר/ת: מתן זיני

גם לי יש את האופניים האלה קרוב לשנתיים, מטפסות בקלות, מהירות בירידה, אבל כאמור מיועדות לאנשים שלא משתוללים ורוכבים xc וסינגלים, אבל בנושא ההשתוללות והדרופים רצוי לחשוב על אופניים קצת יותר אגרסיביות.

אני מאוד מרוצה מהן,אבל נראה לי שאני אאלץ להחליף בקרוב.

תהנה בכל מקרה.


חזרה לפורום