הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/1/2010 1:01:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  xxsss asdasd עם תוכן  אופניים ככושר גופני-יש חיה כזאת?
נושא: אופניים ככושר גופני-יש חיה כזאת? תאריך: 1/1/2010 1:01:00 AM
מחבר/ת: xxsss asdasd

אהלן
אז ככה אני בן 18 ועד לא מזמן הייתי עושה ריצות פעמים בשבוע לכושר גופני משהו כמו 6-5 ק"מ
עכשיו תאכלס בחודשיים-3 האחרונים הפסקתי כי פעם הייתי רץ על משטח מחול וכו´ שבריא לברכים עכשיו אני יכול לרוץ רק על כביש זהפחות בריא לברכיים (למרות שכן יש לי נעלי ריצה) הבנתי שזה פחות בריא לברכיים- ותאכלס ריצה זה לא הכי כיף בעולם למרות שאם היה לי משטח טוב הייתי ממשיך אולי

חשבתי על אופניים שאני גם ככה קונה- יש לי כל יום חצי שעה ככה פנויה, ואני רוצה לעשות כושר גופני כי בחודשיים האחרונים לא עשיתי כלום חוץ מכדורגל פעם בשבוע ואני שונא את זה ככה

הבנתי שאופניים זה פחות כושר גופני מריצה, אבל אני רוצה לשאול אתכם
חצי שעה אופניים ביום, שווה לכמה זמן ריצה? מה היחס בניהם? והאם באמת אפשר לשמור על רמת כושר גבוהה(סיבולת לב ריאה) מרכיבה של חצי שעה ביום אופניים
תודה


חזרה לפורום