טקסט הודעת פורום
| 1/2/2010 2:17:00 PM |
|
נושא: אבדה קסדה תאריך: 1/2/2010 2:17:00 PM
מחבר/ת: איציק כהן
איבדתי קסדה (עד שסוף סוף מצאתי אחת שמתאימה) ביום שבת 2.2.10 באזור טל שחר בין השעות 1100 ל 1200 צבעים אדום שחור לבן.
אם במקרה...... נא צרו קשר
איציק - 050-62743252
תודה!!!
|
חזרה לפורום |
|
|