נושא: שאלה-מה ההבדל בין הארדרוק רגיל לROCKHOPPER? +עצה.. תאריך: 1/2/2010 6:57:00 PM
מחבר/ת: דניאל פלנקר
ואם אפשר עצה על ה "HARDROCK" מול ה "ROCKHOPPER" ומול המפרט הזה:
אפני 29" של "PEAK" עשרים ואחד הילוכים מעבירי הילוכים SHIMANO DEORE, קראנק TRUVATIV FIVED, צמיגים 2.0 SPECIALIZED FAST TRACK אוכף WTB , מעצורי וי ברייק של שימאנו.
אני מחפש אפניים בעיקר ככלי רכב לתוך ירושלים (מתחת ל 1500 ש"ח) (ואני 1.93 מ´
תודה רבה
|