הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/2/2010 6:57:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דניאל פלנקר עם תוכן  שאלה-מה ההבדל בין הארדרוק רגיל לROCKHOPPER? +עצה..
נושא: שאלה-מה ההבדל בין הארדרוק רגיל לROCKHOPPER? +עצה.. תאריך: 1/2/2010 6:57:00 PM
מחבר/ת: דניאל פלנקר

ואם אפשר עצה על ה "HARDROCK" מול ה "ROCKHOPPER" ומול המפרט הזה:

אפני 29" של "PEAK" עשרים ואחד הילוכים מעבירי הילוכים SHIMANO DEORE,
קראנק TRUVATIV FIVED, צמיגים 2.0 SPECIALIZED FAST TRACK
אוכף WTB , מעצורי וי ברייק של שימאנו.

אני מחפש אפניים בעיקר ככלי רכב לתוך ירושלים (מתחת ל 1500 ש"ח)
(ואני 1.93 מ´

תודה רבה




חזרה לפורום