הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/3/2010 12:04:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שי סורוקה עם תוכן  אני רוכב הפוך
נושא: אני רוכב הפוך תאריך: 1/3/2010 12:04:00 AM
מחבר/ת: שי סורוקה

אני רוכב יומיום ממונוסון לתא - זה בערך אותו דבר.
מבחינתי הזמן הוא פקטור, ולכן בסופו של דבר 99 אחוז מהזמן אני נוסע על הכביש (ללא פחד...)
האופציה הטובה ביותר שאני יכול להציע הוא רכיבה לאורך נחל איילון.
תחילת הרכיבה על השביל הנ"ל הוא מפארק דרום והיציאה היא בבית הקברות שביהוד, מה שישאיר לך רכיבה של עוד כק"מ אחד על כביש. הדרך היא נעימה וחלקה לרוב, ומהנה מאוד אף על פי שעוברים ליד הר חירייה. בחורף ביומיים שלאחר הגשם יש איזורים בוציים באיזור שמקביל לאור יהודה.
הבעיה שוב היא אורך המסלול מבחינתי, וקשה לי להאמין שתוכל להתמיד בה בצורה רציפה הלוך חזור באופן יומיומי.

בהצלחה



חזרה לפורום