נושא: המלצה תאריך: 1/3/2010 8:56:00 AM
מחבר/ת: אלעד
רכשתי לא מזמן באתר זוג מקסיס TT לארסן 2.35 ברזל, צמיג לא כבד מידי ביחס לאחרים במידה שלו ולמרות המשקל והרוחב לא מכביד על הרכיבה בגלל סידור קוביות מהיר במיוחד. אחיזה-מספקת בהחלט לשימוש לא אגרסיבי. הרוחב והפרופיל הגבוה מאפשרים לרדת ללחץ נמוך ולהנות מנוחות משופרת. כיף ומהיר מאוד על כורכר ובכביש. עמידות לפנצ´רים-עד עכשיו בערך 500 קילומטר ולא היו, אני רוכב עם חצי בקבוק ג´ו בכל גלגל.
|