הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/3/2010 9:00:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איציק כהן עם תוכן  אלדד
נושא: אלדד תאריך: 1/3/2010 9:00:00 AM
מחבר/ת: איציק כהן

דבר ראשון - תודה רבה

לדאבוני השארתי את הקסדה תלויי על האופניים והתחלתי בנסיעה מתחנת הדלק בטל שחר
לכיוון צומת כנות.
איפה שהוא בדרך כנראה היא עפה מהאופניים.
שעה משוערת בין 1100 ל1200

אני גם אעבור היום שם ואתלה מודעה בתחנת הדלק\\

שוב תודה


חזרה לפורום