נושא: אלדד תאריך: 1/3/2010 9:00:00 AM
מחבר/ת: איציק כהן
דבר ראשון - תודה רבה
לדאבוני השארתי את הקסדה תלויי על האופניים והתחלתי בנסיעה מתחנת הדלק בטל שחר לכיוון צומת כנות. איפה שהוא בדרך כנראה היא עפה מהאופניים. שעה משוערת בין 1100 ל1200
אני גם אעבור היום שם ואתלה מודעה בתחנת הדלק\\
שוב תודה
|