נושא: התיעצות לפני קניה תאריך: 1/3/2010 6:39:00 PM
מחבר/ת: k -man
אני רוצה להתקדם לש"מ מכיוון שיש לי כאבי גב אחרי רכיבות על ז"ק.
כרגע יש לי GT AVALANCHE 2.0. עכשיו ראיתי באתר כלשהו ביד שניה GT I-Drive 5.3 2006בניראות לי אפשרות טובה, ואם מישהו עם ניסיון אליהם יכול לתת לי ביקורת אליהם אני אשמח. אבל מה שמלחיץ אותי זה המחיר 2800 ש"ח,שלפי מה שבדקתי,זה הכי נמוך שמצאתי לדגם הזה ביד שניה. זה מחיר הגיוני לדגם הזה???
|