הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/4/2010 7:17:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  G עם תוכן  אופניי BMX, איזו מידה מתאימה לי? אם בכלל.
נושא: אופניי BMX, איזו מידה מתאימה לי? אם בכלל. תאריך: 1/4/2010 7:17:00 AM
מחבר/ת: G

שלום לכולם,

אני שוקל לרכוש לי אופניי BMX יד שניה. מכיוון ומעולם לא התעסקתי עם הסגמנט, אני לא בטוח באיזו מידה עלי להתמקד. אני גובה 1.80~
אני כמובן מודע לעובדה שאלו אופניים יחסית קטנות באופן כללי.
האם בכל זאת ישנה מידה המתאימה לגובה שלי? (רוב האופניים שראיתי באתרים השונים היו במידה 20")

תודה !


חזרה לפורום