נושא: אופניי BMX, איזו מידה מתאימה לי? אם בכלל. תאריך: 1/4/2010 7:17:00 AM
מחבר/ת: G
שלום לכולם,
אני שוקל לרכוש לי אופניי BMX יד שניה. מכיוון ומעולם לא התעסקתי עם הסגמנט, אני לא בטוח באיזו מידה עלי להתמקד. אני גובה 1.80~ אני כמובן מודע לעובדה שאלו אופניים יחסית קטנות באופן כללי. האם בכל זאת ישנה מידה המתאימה לגובה שלי? (רוב האופניים שראיתי באתרים השונים היו במידה 20")
תודה !
|