הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/4/2010 11:19:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איציק עובדיה עם תוכן  צודק!!!!!!!!!!!!!!
נושא: צודק!!!!!!!!!!!!!! תאריך: 1/4/2010 11:19:00 AM
מחבר/ת: איציק עובדיה

200 אחוז צודק. מי שרוצה לרזות - שיסתום קודם כל את הפה, יאכל הרבה פחות.
ספורט בכלל, ואופניים בפרט הם, לדעתי, יותר עבור הנשמה מאשר עבור הגוף.
רכיבת אופניים מהנה בטרוף - ומי שרוכב בטח מבין אותי. אסור לצפות שחווית הרכיבה גם תרזה.
אנחנו, רוכבי השטח וההרים, אוהבים לשלב טיול ברכיבה. ואיך אפשר לטייל בלי אוכל טוב????
אין לצפות מרכיבה של 2-3 שעות שתפחית באופן משמעותי במשקל.
ביום-יום צריך לאכול הרבה פחות ממה שהתרגלנו.
והעיקר - תרכבו, תטיילו ותהנו.


חזרה לפורום