נושא: צודק!!!!!!!!!!!!!! תאריך: 1/4/2010 11:19:00 AM
מחבר/ת: איציק עובדיה
200 אחוז צודק. מי שרוצה לרזות - שיסתום קודם כל את הפה, יאכל הרבה פחות. ספורט בכלל, ואופניים בפרט הם, לדעתי, יותר עבור הנשמה מאשר עבור הגוף. רכיבת אופניים מהנה בטרוף - ומי שרוכב בטח מבין אותי. אסור לצפות שחווית הרכיבה גם תרזה. אנחנו, רוכבי השטח וההרים, אוהבים לשלב טיול ברכיבה. ואיך אפשר לטייל בלי אוכל טוב???? אין לצפות מרכיבה של 2-3 שעות שתפחית באופן משמעותי במשקל. ביום-יום צריך לאכול הרבה פחות ממה שהתרגלנו. והעיקר - תרכבו, תטיילו ותהנו.
|