נושא: ריבאונד תאריך: 1/5/2010 8:46:00 AM
מחבר/ת: אהוד שלו
אני מניח שאתה מתכוון לפונקציה של ריבאונג בבולם קדמי או אחורי אם כן הכוונה היא בעצם לכיוונון של מהירות החזרה של הבולם לאחר דחיסה שלו. או אם נפשט את זה כשאתה רוכב ועובר מכשול הבולם עושה את הפעולה שלו, כלומר נסגר, ואז חוזר למצב "המקורי" הפתוח שלו, המהירות שבה הוא יחזור למצב מכוונת על ידי הריבאונד, למה זה טוב בעצם? אם אתה רוכב ועובר מכשול אחד גדול ומשמעותי עם ריבאונד איטי אז הבולם יבצע את הפעולה לאחר הקפיצה ויחזור לאט יותר כך שאתה לא תקבל מעין משוב מהיר מידי, אם אתה יורד כמה מכשולים קטנים אז אתה רוצה ריבאונד מהיר בשביל שאחרי כל עבודה של הבולם הוא יחזור מהר למצבו המקורי ויעבוד שוב.
מקווה שעזרתי
|