נושא: המלצה לגבי אופני כניסה תאריך: 1/5/2010 11:04:00 AM
מחבר/ת: שי פריד
הייתי ברוזן ומינץ והיו שני דגמים שאהבתי GT AVALANCE 2.0 V-Break Merida Sub60 לגבי שני הדגמים האלו אני כרגע יותר נוטה לכיוון המרידה. אבל..... הייתי גם במצמן וראיתי שם את הדגם Specialized Hardrock
עד אתמול נטתי לכיוון של המרידה אבל חפרתי פה קצת בפורום וראיתי שיש הרבה ביקורות טובות גם על הSpecialized
אני כבר מאוד מבולבל מכל הדגמים. אני מעוניין באופניים לרכיבת שטח קלה שזה שבילים (מושבים) וכבישים, מדי פעם איזה מסלול מאתגר אבל לא מעבר.
אשמח לייעוץ:)
|