הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/5/2010 11:04:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שי פריד עם תוכן  המלצה לגבי אופני כניסה
נושא: המלצה לגבי אופני כניסה תאריך: 1/5/2010 11:04:00 AM
מחבר/ת: שי פריד

הייתי ברוזן ומינץ והיו שני דגמים שאהבתי
GT AVALANCE 2.0 V-Break
Merida Sub60
לגבי שני הדגמים האלו אני כרגע יותר נוטה לכיוון המרידה.
אבל.....
הייתי גם במצמן וראיתי שם את הדגם
Specialized Hardrock

עד אתמול נטתי לכיוון של המרידה אבל חפרתי פה קצת בפורום וראיתי שיש הרבה ביקורות טובות גם על הSpecialized

אני כבר מאוד מבולבל מכל הדגמים.
אני מעוניין באופניים לרכיבת שטח קלה שזה שבילים (מושבים) וכבישים, מדי פעם איזה מסלול מאתגר אבל לא מעבר.

אשמח לייעוץ:)


חזרה לפורום