הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/5/2010 1:50:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שי פריד עם תוכן  אם הייתי צריכים לבחור אופני כניסה במה הייתם בוחרים
נושא: אם הייתי צריכים לבחור אופני כניסה במה הייתם בוחרים תאריך: 1/5/2010 1:50:00 PM
מחבר/ת: שי פריד

Merida SUB60
GT Avalance 2.0 V-Brake
Specialized Hardrock sport

בלי להתייחס למחיר כמדד.

תודה


חזרה לפורום