טקסט הודעת פורום
1/5/2010 1:50:00 PM
שי פריד
אם הייתי צריכים לבחור אופני כניסה במה הייתם בוחרים
נושא:
אם הייתי צריכים לבחור אופני כניסה במה הייתם בוחרים
תאריך:
1/5/2010 1:50:00 PM
מחבר/ת:
שי פריד
Merida SUB60
GT Avalance 2.0 V-Brake
Specialized Hardrock sport
בלי להתייחס למחיר כמדד.
תודה
חזרה לפורום