נושא: לא נכנסתי למפרטי האופניים אב לההמלצה שלי תאריך: 1/6/2010 12:49:00 PM
מחבר/ת: שי סורוקה
:) היא לבדוק כמובן ראשית את הנוחות, ואח"כ ללכת על האופניים בעלי הבולם האיכותי ביותר. מבלי לבדוק הייתי חושב שלGT יהיה בולם יותר טוב...
אם תביא פה את סוגי הבולמים אני מבטיח להתייחס, כמו גם אחרים בפורום.
בהצלחה
|