הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/7/2010 10:29:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  liron rb עם תוכן  יפה מאוד!
נושא: יפה מאוד! תאריך: 1/7/2010 10:29:00 AM
מחבר/ת: liron rb

קודם כל כל הכבוד :rating: !,אני התחלתי את החוצה ישראל שלי בפסח שעבר 09, ומסיבות רפואיות(אישה בהריון..) הפסקתי בלטרון.אני אמשיך בתקווה השנה באותו זמן בערך מי שמעוניין.
לא ראיתי את הקבצים שציינת אם תוכל להסביר איפה הם אשמח .
דרך אגב כמו שכתבת- לא מומלץ לעשות את הטיול לבד ,גם אני עשיתי זאת כי לא מצאתי שותף וזה לא נעים לפעמים,כמובן שיש גם יתונות אבל עדיף עם מישהו.
לירון


חזרה לפורום